Frozen Vegan Meals

 

  • kroketes loupino 
    Στρογγυλές Κροκέτες Λούπινο (Croquette Lupine Balls) BIO

     291γρ. Βιολογικές VEGAN στογγυλές κροκέτες από μίγμα λούπινου. Οδηγίες προετοιμασίας: Ξεπαγώνετε και τηγανίζετε στους 180°C για 6-7 λεπτά.

  •  spring rolls
    Vegan Ανοιξιάτικα Ρολά Λαχανικων με Λούπινο (Spring rolls)

    176γρ. Ανοιξιάτικα ρολά λαχανικών με μίγμα λούπινου. Κατάλληλα για VEGAN διατροφή. Οδηγίες προετοιμασίας: Τηγανίζετε τα ρολά (το πολύ 4 ταυτόχρονα), για 6 λεπτά στους 175°C. Εναλλακτικά τα αλείφετε με λάδι και τα ψήνετε στο φούρνο για 12 λεπτά στους 200°C. Στα μισά, γυρίστε τα και από την άλλη, ώστε να ψηθούν ομοιόμορφα.

  • burger 
    Χορτοφαγικά Μπιφτέκια για Burger

    2 τεμάχια - 160γρ. Χορτοφαγικά μπιφτέκια σόγιας. Η σόγια που χρησιμοποιείται δεν περιέχει GMOs. Οδηγίες προετοιμασίας: Ζεσταίνετε τα μπιφτέκια σε σάλτσα ή ζωμό λαχανικών της αρεσκείας σας. Νόστιμα σε burger, σε συνδυασμό με μαγιονέζα ή μουστάρδα, ή σαν πρωταγωνιστές σε αμέτρητες άλλες συνταγές.

  • loukanikopita 
    Vegan Λουκανικόπιτα με Λούπινο ΒΙΟ

    2 τεμάχια - 210γρ. Βιολογική λουκανικόπιτα με μίγμα λούπινου. Κατάλληλη για διατροφή VEGAN. Οδηγίες προετοιμασίας: Ψήστε στο φούρνο (χωρίς ξεπάγωμα) για περίπου 30 λεπτά στους 200°C.

  • bacon 
    Καπνιστό Μπέικον Χορτοφαγικό (Κυβάκια)

    150γρ. Καπνιστό χορτοφαγικό μπέικον από λαχανικά. Οδηγίες προετοιμασίας: Τηγανίστε το (κατά προτίμηση) ξεπαγωμένο μπέικον σε υψηλή θερμοκρασία με 2 κουταλιές της σούπας λάδι, έως ότου γίνει τραγανό. Συνδυάζεται εξαιρετικά με στιφάδο ή ζυμαρικά, σε σαλάτες ή πίτσα. 100% φυτικό προϊόν.

  • chicken 
    Κομματάκια Κοτόπουλο Χορτοφαγικά

    Κομμάτια χορτοφαγικού κοτόπουλου από σόγια. Η σόγια δεν περιέχει GMOs. Οδηγίες προετοιμασίας: Τηγανίστε τα κομματάκια χορτοφαγικού κοτόπουλου σε λάδι για 3-5 λεπτά, έως ότου πάρουν καστανό-χρυσό χρώμα, σε μέτρια φωτιά. Εάν επιθυμείτε να τα μαγειρέψετε σε σάλτσα, φροντίστε να τα τηγανίσετε προτού προσθέσετε τη σάλτσα. Συνδυάστε τα κομμάτια κοτόπουλου με πατάτες, ή μαγειρέψτε τα σαν στιφάδο, σε σαλάτα ή όπως αλλιώς επιθυμείτε.

  •  tuna
    Τόνος Χορτοφαγικός

    160γρ. Χορτοφαγικός τόνος από σόγια. Η σόγια δεν περιέχει GMOs. Οδηγίες προετοιμασίας: Αφήστε τον τόνο να ξεπαγώσει αργά. Η τονοσαλάτα είναι η αγαπημένη μας συνταγή, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον τόνο επίσης σε μακαρονάδες, πίτσες ή σάντουιτς. Προσοχή, άν τον ζεστάνετε η γεύση μπορεί να αλλοιωθεί. Απολαύστε τον χορτοφαγικό τόνο και σκέτο, με αλάτι και πιπέρι. Καλή σας όρεξη!